• page_banner

News

Chì tipu di schermu LED trasparente hè a megliu scelta!

Comparatu cùPantalla LED trasparentehà una prospettiva di applicazione di u mercatu sempre più larga, magazzini di vittura 4S, magazzini di telefoni cellulari, magazzini di gioielli, magazzini di vestiti di marca, magazzini di marca sportiva, catene di catering di catering, magazzini di catena di cunvenzione di marca è diverse mostre, spettacoli di scena, etc. numeru di scenarii d'applicazione, i schermi LED trasparenti appariscenu una figura magre, trasparente, fresca.

Fotografu: www.lukedyson.com
I schermi trasparenti sò attualmente divisi principalmente in duie categurie: schermu di barra luminosa luminosa positiva, schermu di barra di luce illuminata laterale.Allora cumu duvemu sceglie sti dui schermi trasparenti?Chì sò e caratteristiche di ognunu di elli?Vi damu un analisi specificu.
 
1. Funzioni di schermu luminoso luminoso pusitivu: l'usu di perle di lampade incapsulate convenzionali in u mercatu hè a suluzione aduttata da a maiò parte di i pruduttori di schermi trasparenti.A trasparenza di u screnu hè relativamente bassu, u prezzu hè bassu, è u fasciu span strutturale hè più affettatu.
未标题-3
2. Funzioni di u schermu di barra di luce illuminata laterale: l'usu di perle di lampade illuminate laterale apposta apposta per schermi trasparenti hè una suluzione aduttata da alcuni pruduttori di schermi trasparenti prufessiunali.Hè carattarizatu da una alta trasparenza, travi di span strutturale menu, una bona estetica, è conduce à a produzzione standardizzata à grande scala di fabbriche di schermi.Ma u prezzu hè un pocu più caru.
 
Comparamu i vantaghji è i svantaghji di sti dui opzioni in dettaglio:
 
未标题-3.1
Comparazione di trasparenza
 
A causa di a diversa pusizioni di u patch perla di lampadina, u grossu di a striscia di luce di u schermu trasparente luminoso pusitivu deve esse più grande di a dimensione di a perla di lampada, mentre chì a piazza è u spaziu di a perla di lampada illuminata laterale sò menu limitati.A causa di a barra di luce stessu bluccà a luce, a permeabilità di u screnu trasparente luminoso laterale hè megliu cà quella di a luce positiva.Questu hè un vantaghju chjaru di i schermi trasparenti illuminati lateralmente.
未标题-5
Cuntrastu di l'apparenza
 
Per ùn bluccà a luce, u driver IC di u schermu trasparente luminoso pusitivu pò esse installatu solu da i dui lati di a barra luminosa.U schermu trasparente illuminatu laterale ùn hà micca sta limitazione, è u driver IC pò esse piazzatu daretu à a lampada per ammuccià.Dunque, u numaru di perle di lampade cuntrullati da u driver IC di striscia di luce pusitiva hè limitatu, risultatu in a limitazione di a lunghezza di a barra di luce, è tutta a struttura di u schermu trasparente luminoso pusitivu hè tipu di lattice.U screnu trasparente illuminatu laterale pò esse più longu cù una sola striscia.L'apparenza di u corpu di u screnu hè ancu più bella.
 

Tempu di Postu: Apr-21-2023