• page_banner

News

Chì ci hè a relazione trà a distanza di vista è a distanza di u display LED?

A relazione trà a distanza di visualizazione è a spaziatura di u display LED hè cunnisciuta cum'è pixel pitch.Pixel pitch rapprisenta u spaziu trà ogni pixel (LED) nantu à a visualizazione è hè misurata in millimetri.

A regula generale hè chì u pixel pitch deve esse più chjuca per i schermi destinati à esse veduti da distanzi più vicini è più grande per schermi destinati à esse visti da distanzi più luntanu.

Per esempiu, se un display LED hè destinatu à esse vistu da una distanza vicinu (in interni o in applicazioni cum'è signale digitale), un pitch di pixel più chjucu, cum'è 1.9mm o sottu, pò esse adattatu.Questu permette una densità di píxel più altu, risultatu in una maghjina più nitida è dettagliata quandu si vede da vicinu.

Per d 'altra banda, se u display LED hè destinatu à esse vistu da una distanza più luntanu (display di grande formatu esterni, cartelloni), un pitch di pixel più grande hè preferitu.Questu reduce u costu di u sistema di visualizazione LED mantenendu una qualità d'imagine accettabile à a distanza di vista prevista.In tali casi, u pixel pitch chì varieghja da 6mm à 20mm o ancu più pò esse usatu.

Hè impurtante di truvà un equilibriu trà a distanza di visualizazione è u pitch di pixel per assicurà una sperienza visuale ottima è un costu-efficacità per l'applicazione specifica.

A relazione trà a distanza di visualizazione è u pitch di u display LED hè principalmente determinata da a densità di pixel è a risoluzione.

· Densità di pixel: A densità di pixel nantu à i display LED si riferisce à u numeru di pixel in una certa zona, generalmente espressa in pixel per inch (PPI).A più alta a densità di pixel, u più densu i pixel nantu à u screnu è u più chjaru l'imaghjini è u testu.A più vicina a distanza di visualizazione, più alta hè a densità di pixel necessaria per guarantisce a chiarità di a visualizazione.

· Risoluzione: A risuluzione di un display LED si riferisce à u numeru tutale di pixel nantu à u screnu, generalmente spressione cum'è a larghezza di pixel multiplicata per l'altezza di pixel (per esempiu 1920x1080).A risuluzione più alta significa più pixel in u screnu, chì ponu vede più dettagliu è imagine più nitide.Quantu più hè a distanza di vista, più bassa a risoluzione pò ancu furnisce una chiarezza sufficiente.

Dunque, una densità di pixel più alta è a risoluzione ponu furnisce una qualità di l'imaghjini megliu quandu e distanze di vista sò più vicine.À distanzi di visualizazione più longu, densità di pixel più bassi è risoluzioni ponu spessu ancu furnisce risultati d'imaghjini satisfactori.


Tempu di post: Jul-27-2023