• page_banner

News

Chì sò i tassi di rinfrescante di u display LED?

Quante volte avete pruvatu à registrà un video chì hè ghjucatu nantu à u vostru schermu LED cù u vostru telefunu o a camera, solu per truvà quelle linee fastidiose chì impediscenu di registrà u video bè?
Ricertamenti, avemu spessu i clienti chì ci dumandanu nantu à a freccia di rinfrescamentu di u screnu led, a maiò parte di elli sò per i bisogni di filmazione, cum'è a fotografia virtuale XR, etc. Vogliu piglià sta occasione per parlà di sta questione Per risponde à a quistione di ciò chì hè a diffarenza trà una freccia di rinfrescante alta è una freccia di rinfrescante bassu.

A Differenza trà Frequenza di Refresh è Frame Rate

I tassi di rinfrescamentu sò spessu cunfusi, è ponu esse facilmente cunfunditi cù i ritmi di fotogrammi video (FPS o fotogrammi per seconda di video)
A freccia di rinfrescante è a freccia di quadru sò assai simili.Tutti dui stanu per u numeru di volte chì una maghjina statica hè visualizata per seconda.Ma a diffarenza hè chì a freccia di rinfrescante significa u signale video o a visualizazione mentre chì a freccia di fotogramma significa u cuntenutu stessu.

A freccia di rinfrescante di una schermu LED hè u numeru di volte in un secondu chì u hardware di u screnu LED tira i dati.Questu hè distintu da a misura di a freccia di frame in chì a freccia di rinfrescante perschermi LEDinclude u disegnu ripetutu di frames identici, mentre chì a freccia di frame misura quante volte una fonte di video pò alimentate un quadru sanu di novi dati à una visualizazione.

A freccia di u video hè di solitu 24, 25 o 30 frames per seconda, è sempre chì hè più altu di 24 frames per seconda, hè generalmente cunsideratu liscia da l'ochju umanu.Cù i recenti avanzati tecnologichi, a ghjente pò avà vede u video à 120 fps in i cinema, in l'urdinatori, è ancu in i telefoni cellulari, cusì a ghjente usa avà freti di fotogrammi più altu per sparà video.

I tassi di rinfrescamentu di u schermu bassu tendenu à fà l'utilizatori affaticati visualmente è lascianu una cattiva impressione di a vostra maghjina di marca.

Allora, chì significa a tarifa di rinfrescante?

A freccia di rinfrescante pò esse divisa in freccia di rinfrescante verticale è freccia di rinfrescante horizontale.A freccia di rinfrescante di u screnu in generale si riferisce à a freccia di rinfrescante verticale, vale à dì u numeru di volte chì u fasciu elettronicu scannò ripetutamente l'imaghjini nantu à u screnu LED.

In termini cunvinziunali, hè u numeru di volte chì a pantalla di visualizazione LED ridisegna l'imaghjini per seconda.A freccia di rinfrescante di u screnu hè misurata in Hertz, generalmente abbreviata cum'è "Hz".Per esempiu, una freccia di rinfrescante di u screnu di 1920Hz significa chì l'imaghjina hè rinfriscata 1920 volte in una seconda.

 

Differenza trà una freccia di rinfrescante alta è una freccia di rinfrescante bassa

Più volte a schermu hè rinfrescata, più liscia l'imaghjini sò in termini di rendering di u muvimentu è di riduzione di sfarfallio.

Ciò chì vede nantu à u muru di video LED hè in realtà parechje foto diverse in riposu, è u muvimentu chì vede hè perchè a visualizazione LED hè constantemente rinfrescata, dendu l'illusione di u muvimentu naturali.

Perchè l'ochju umanu hà un effettu visuale di abitazione, l'imaghjini seguenti seguitanu a precedente immediatamente prima chì l'impressione in u cervellu sbiadisce, è perchè sti ritratti sò solu ligeramente sfarente, l'imaghjini statici si cunnetta per furmà un muvimentu naturale è liscio, sempre chì A pantalla si rinfresce abbastanza rapidamente.

Una freccia di rinfrescante di schermu più altu hè una guaranzia d'imaghjini d'alta qualità è una riproduzione di video fluida, aiutendu à cumunicà megliu i vostri missaghji di marca è di produttu à i vostri utenti di destinazione è impressiunanti.

À u cuntrariu, se a freccia di rinfrescante di a visualizazione hè bassa, a trasmissione di l'imaghjini di u display LED diventerà antinaturale.Ci saranu ancu "linee di scansione nere", immagini strappate è trascinate, è "mosaichi" o "fantasma" affissati in diversi culori.U so impattu in più di video, fotografia, ma ancu perchè decine di millaie di lampadine lampanti imagine à u stessu tempu, l'ochju umanu pò pruduce discomfort quandu vede, è ancu causanu danni à l'ochji.

I tassi di rinfrescamentu di u schermu bassu tendenu à fà l'utilizatori affaticati visualmente è lascianu una cattiva impressione di a vostra maghjina di marca.

2.11

Hè una alta frequenza di rinfrescante megliu per i schermi LED?

Un ritmu di rinfrescante di schermu led più altu vi dice a capacità di u hardware di u screnu per ripruduce u cuntenutu di u screnu parechje volte per seconda.Permette chì u muvimentu di l'imaghjini sia più liscia è più pulita in un video, soprattuttu in sceni scuri quandu mostra movimenti veloci.Oltre à questu, una schermu cù una freccia di rinfrescante più altu serà più adattatu per u cuntenutu cù un numeru più significativu di frames per seconda.

Di genere, una freccia di rinfrescante di 1920Hz hè abbastanza bona per a maiò parteDisplay LED.È se u display LED hà bisognu di vede video d'azzione d'alta velocità, o se u display LED serà filmatu da una camera, u display LED deve avè una freccia di rinfrescante di più di 2550Hz.

A frequenza di rinfrescante hè derivata da e diverse scelte di chip di driver.Quandu si usa un chip di driver cumuni, a freccia di rinfrescante per u culore pienu hè 960Hz, è a freccia di rinfrescamentu per u culore unicu è duale hè 480Hz.quandu si usa un chip di driver dual latching, a freccia di rinfrescante hè sopra 1920Hz.Quandu si usa u chip di driver PWM di altu livellu HD, a freccia di rinfrescante hè finu à 3840Hz o più.

Chip di driver PWM HD di alta qualità, ≥ 3840Hz led freccia di rinfrescante, display di schermu stabile è liscia, senza ondulazione, senza ritardo, senza sensu di sfarfallio visuale, ùn solu pò gode di u screnu LED di qualità, è una prutezzione efficace di a visione.

In usu prufessiunale, hè criticu per furnisce una freccia di rinfrescante assai alta.Questu hè soprattuttu impurtante per sceni orientati à l'intrattenimentu, i media, l'avvenimenti sportivi, a fotografia virtuale, etc. chì anu da esse catturati è certamenti seranu arregistrati in video da càmera prufessiunali.Una freccia di rinfrescante chì hè sincronizzata cù a frequenza di registrazione di a camera farà chì l'imaghjina pare perfetta è impedisce u lampeggiamentu.E nostre camere registranu video di solitu à 24, 25,30 o 60fps è avemu bisognu di mantene in sincronia cù a freccia di rinfrescamentu di u screnu cum'è multipla.Se sincronizemu u mumentu di a registrazione di a camera cù u mumentu di u cambiamentu di l'imaghjini, pudemu evità a linea negra di u cambiamentu di u screnu.

vossler-1(3)

A differenza di freccia di rinfrescante trà schermi LED 3840Hz è 1920Hz.

In generale, a freccia di rinfrescamentu di 1920Hz, l'ochju umanu hè statu difficiule di sente u flicker, per a publicità, a visualizazione di video hè stata abbastanza.

A freccia di rinfrescamentu di u display LED di micca menu di 3840 Hz, a camera per catturà a stabilità di u screnu di l'immagine, pò risolve efficacemente l'imaghjini di u prucessu di muvimentu rapidu di trailing è sfocatura, rinfurzà a chiarità è u cuntrastu di l'imaghjini, in modu chì a schermu video delicata è a visualizazione liscia è longa ùn hè micca faciule di fatigue;cù a tecnulugia di currezzione anti-gamma è a tecnulugia di currezzione di luminosità puntu per puntu, cusì chì a stampa dinamica mostra più realistica è naturale, uniforme è coherente.

Dunque, cù u sviluppu cuntinuu, crede chì a freccia di rinfrescante standard di u schermu led passarà à 3840Hz o più, è poi diventerà u standard è a specificazione di l'industria.

Di sicuru, a freccia di rinfrescante 3840Hz serà più caru in termini di costu, pudemu fà una scelta raghjone secondu u scenariu d'usu è u budget.

Cunclusioni

Sia chì vulete usà una schermu LED di publicità interna o esterna per a marca, presentazioni video, broadcasting, o filmazione virtuale, duvete sempre sceglie un schermu di display LED chì offre una freccia di rinfrescante di schermu alta è sincronizza cù a freccia di fotogramma registrata da a vostra camera se Vulete ottene l'imaghjini d'alta qualità da u screnu, perchè allora u pittura serà chjaru è perfetta.


Tempu di Postu: 29-Mar-2023