• page_banner

News

Chì ghjè u display Cube LED?

A Display Cube LEDhè un display LED tridimensionale chì usa pannelli LED per creà una pantalla di visualizazione in forma di cubi.Hè tipicamente utilizatu per scopi di publicità o di divertimentu, postu chì furnisce una sperienza visuale unica è immersiva.

Udisplay cube LEDcustituitu da parechji pannelli LED assemblati inseme per furmà una struttura cubica.Ogni pannellu cuntene numerosi picculi luci LED chì emettenu luce è culore per furmà u cuntenutu visuale.I pannelli sò cunnessi senza saldatura per creà una superficia di visualizazione cuntinua in tutti i lati di u cubu.

Display Cube LEDoffrenu spessu visuale d'alta risoluzione è ponu vede sia l'imaghjini statichi sia i video dinamichi.Puderanu esse muntati in diverse cunfigurazioni, cum'è pendendu da u tettu o pusatu nantu à u pianu, chì permettenu l'opzioni d'installazione flexible.

Sti schermi sò cumunimenti usati in musei, fieri, cuncerti è altri avvenimenti induve una visualizazione attraente è interattiva hè desiderata.Puderanu creà effetti visuali captivanti, cum'è animazioni 3D, imaghjini rotanti, è cuntenutu sincronizatu in parechji pannelli.

Cube LED displays sò cuntrullati da un processore cintrali chì riceve è prucessa i signali di input, chì permettenu una gestione è un cuntrollu faciule di cuntenutu.

Modelli di moduli di inclinazione laterale à 45 gradi:
Serie W320 * H160mm:P1.86, P2, P2.5 indoor, P4, P5 outdoor
Serie W160 * H160mm:P2.5 indoor
Serie W256 * H128mm:P2, P4 indoor
Serie W256 * H256mm:P4 indoor

Serie W192 * H192mm:P3 indoor è outdoor, P6 outdoor
Serie W250 * H250mm:P1.95, P2.9, P3.91 indoor,P3.91 outdoor
Serie W200 * H200mm:P2.5 interni è esterni

I display Cube LED ponu esse cuntrullati da un software specializatu o da i prucessori video per mostrà diversi cuntenutu, cumpresu testu, immagini, animazioni è video.Offrenu una luminosità alta, culori vibranti è anguli di vista largu, chì li facenu adattati per l'applicazioni interni è esterni.Inoltre, ponu esse persunalizati in termini di forma, dimensione è risoluzione per risponde à esigenze specifiche.


Tempu di Postu: Aug-02-2023