• page_banner

News

Cos'è un LED di tocco fine?

Un display LED di tonu fine hè un display LED di pitch assai sottile ≤ 1,8 mm chì pussede una alta risoluzione cù una maghjina nitida à corta distanza.I schermi di pitch fine touch operanu cù tecnulugia infrared o cun un puntu di pressione per mette in ghjocu l'interattività.

U screnu interattivu infrared hà daveru cunquistatu i cori di e scole è di l'imprese postu chì rapprisenta u 90% di i schermi interattivi venduti.Hà rimpiazzatu i lavagne interattive in i scoli, i video projectors è i schermi LCD in e sale di riunioni.

Perchè sceglite un schermu LED di toccu fine piuttostu cà LCD?

A cuntrariu di l'LCD, a schermu di toccu fine di tonu hà una luminosità megliu, una maghjina menu opaca, una dimensione è una risoluzione persunalizabili, mentre chì a dimensione di u screnu LCD ferma à 98inch.Inoltre, a longevità di i display LED hè almenu 10 anni, postu chì pudete rimpiazzà i diversi moduli è cumpunenti di u pruduttu una volta è più.Street Communication furnisce supportu di mantenimentu in casu di qualsiasi prublema.

U display LED di toccu fine hè u megliu modu per immerse in u cuntenutu.

未标题-w2

Unu di i migliori modi per prumove u travagliu di cullaburazione è l'interazzione in una sala di cunferenza, sala di riunioni, aula o auditorium hè di installà un schermu LED interattivu gigante chjamatu toccu fine pitch.Questa hè una alternativa interessante à u videoprojector è a lavagna interattiva, è offre una qualità di sonu è di l'imaghjini senza reproche.Sta suluzione offre ancu novi pussibulità in quantu à u travagliu remoto.

A pantalla LED di toccu fine per a videoconferenza hè assai utile per brainstorming, seminarii è riunioni.A pantalla interattiva giant offre a pussibilità di mudificà i documenti presentati in tempu reale.Inoltre, permette à l'impiegati di esse più attivi durante e presentazioni o di travaglià in un schedariu à u stessu tempu.In altre parolle, ottimisimu u travagliu cullaburazione.

fine-pixel-pitch-led-distanza di visualizazione

COSA À SAPERU DI TOUCH FINE PITCH LED

 

1. Easy Mantenimentu Front

Per mezu di un sistema di mantenimentu intuitivu è faciule d'utilizà, u Video Wall LED pò esse servitu da a parte anteriore di u display.I moduli LED ponu esse eliminati rapidamente è in modu efficiente per un mantenimentu còmode.

 

2. Super fine HD pixel pitch

Tutte e dimensioni di schermu dispunibuli anu una risoluzione d'alta definizione cumpleta è un rapportu d'aspettu standard 16: 9.Questa fine pixel pitch, cumminata cù u vantaghju di l'assenza di bordi antiestetici, rende questi display u megliu in i muri video di presentazione high-end.

 

3. Retroilluminazione Ajustable

U Video Wall di Presentazione LED Fine Pitch hè abbastanza luminoso per tutte e cundizioni di illuminazione ambientale, ma u screnu pò esse aghjustatu manualmente per adattà à e preferenze di l'utilizatori.Se a vostra sala di cunferenza o di riunioni hè abbastanza scura allora pudete riduce a luminosità di retroilluminazione per migliurà a leggibilità generale.

 

4. Stand opzionale di u pianu

Se ùn avete micca u spaziu di u muru desideratu, un stand di pavimentu opzionale pò esse inclusu per muntà u video wall LED se u pruduttu permette.

Cuntattate cun noiper a vostra visualizazione LED di pixel pitch fine

A ghjente usa schermi LED quasi constantemente oghje.I display LED cù un pitch fine di pixel furnisce una qualità d'imaghjina eccellente.I display LED cù un pitch fine di pixel ponu esse aduprati sia in interni sia fora.Pò esse usatu per una larga gamma di scopi.cum'è a publicità è a visualizazione di u produttu in i centri commerciali, alberghi, lochi publichi è assai altri aspetti.

SandsLED è l'ultime display LED di pixel fine è aghjurnatuSerie FI-X,Serie FI-S,Serie FI-I.Per u vostru prossimu prughjettu di display LED Fine pixel pitch cuntattateci avà.https://www.sands-led.com


Tempu di post: 18-mar-2023