• page_banner

News

Soluzione di Display LED di l'aeroportu: una nova tendenza in i display LED di l'aeroportu.

 

Una nova tendenza in i display LED di l'aeroportu

 

display led di l'aeroportu-8

Nta l'ultimi anni, cù a rapida crescita ecunomica, u display LED di l'aeroportu hè diventatu gradualmente un puntu di cuntattu efficace di i media per i cunsumatori high-end.Cum'è unu di i strumenti di viaghju impurtanti per e persone, l'aviò hè principalmente pigliatu da u passageru d'altu cunsumu.Cumminatu cù a proliferazione cuntinua di passageri, questu furnisce una basa solida per u sviluppu di i media aeroportuali.Trà tutti i media di l'aeroportu, a visualizazione LED diventa i media più vantaghji cù e so risorse di locu è e caratteristiche di a tecnulugia digitale.

display led di l'aeroportu-9

In generale, i display LED occupanu punti di vista chjave cum'è i punti di cuntrollu di sicurità è i spazii di check-in in l'aeroporti, è a tarifa d'arrivu di i media hè relativamente alta, righjunghjendu u 88,3%.Sicondu l'indagine, i passageri vedenu schermi LED in l'aeroporti 2,3 volte in media, è 26,5% di elli più di trè volte.

 

In cunfrontu cù l'altri, u display LED pò migliurà megliu a percepzione di u valore è l'aspettativa di e merchenzie, è ancu u valore è l'imaghjini di a marca di l'impresa.Per quessa, hà più vantaghji in u mercatu mediu è high-end è di lussu.Inoltre, quelli imprese chì perseguite à custruisce è mantene l'imaghjini di a marca, mantenenu ancu i piani di publicità à longu andà è stabile.Qualchidunu pò ancu cunsiderà una grande quantità di publicità di l'aeroportu in un cortu periodu di tempu, per prumove novi prudutti rapidamente.Di solitu prufittà di l'effetti visuali stupendenti di i schermi LED per attruverà più audience attraversu una creatività publicitaria eccellente.

l'aeroportu led display-10

Attualmente, e seguenti serie di prudutti sò largamente usate in u prughjettu di display LED di l'aeroportu:1. Screen trasparente.2. Grande display LED per esterni. 3.Display LED interni.4.Pantalla di finestra di l'internu / schermu di poster.5.Display LED in forma speciale.

Cuntattate SandsLED per più infurmazione nantu à u produttu.

 


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022