• page_banner

News

Alcune Suggerimenti per a scelta di Display LED Small Pitch

Alcune Suggerimenti per a scelta di Display LED Small Pitch

Cosa hè un picculu display LED di pitch?I display LED di piccula pitch sò diventati sempre più populari in l'industria LED.Sò largamente utilizati in diversi scenarii d'usu, cum'è u monitoraghju di sicurità, centri di cummandu, sale di cunferenza high-end, lochi d'alberghi, hotel high-end, etc. ...... Allora sapete un sensu cumunu à sceglie LED di piccula pitch?

https://www.sands-led.com/640x480-fine-pixel-pitch-series-slim-led-display-product/

Avè DOMANDE ?Cuntattateci in ogni mumentu
Tutti sapemu chì l'accessu à u signale di l'internu di i display di picculi pitch hè diversificatu.In u funziunamentu attuale, se i display LED di piccula pitch sò da esse aduprati in modu efficiente, l'equipaggiu di trasmissione di signale ùn deve esse micca sottovalutatu.In u mercatu di display LED, micca tutti i schermi LED di pitch-pitch ponu risponde à i bisogni, per quessa, quandu cumprà prudutti di display di picculi pitch, ùn devemu micca attentu unilaterale à a risuluzione di i prudutti di pitch-pitch, è duvemu cunsiderà pienamente u currenti Sia certi dispusitivi signali sustegnu i signali video avemu bisognu.

Dot pitch, size, and resolution referenu à parechji fatturi chì sò impurtanti per a ghjente quandu compra un display fine-pitch.In fatti, in u funziunamentu attuale, ùn hè micca chì u più chjucu u puntu di u puntu, u più altu hè a risuluzione, è u megliu l'effettu di l'applicazione attuale, ma a dimensione di u picculu schermu di pitch, l'ambiente di l'applicazione è altri fattori ligati anu da esse cunsideratu cumpletamente. .U più chjucu u puntu di u puntu di u pruduttu di visualizazione, più altu hè a risuluzione è u prezzu più altu.L'utilizatori anu da cunsiderà cumplettamente u so propiu ambiente d'applicazione è u budgetu di u prugramma quandu compranu prudutti, per evità u fenomenu di gastru assai soldi, ma micca cumprà i so prudutti preferiti.

L'utilizatori chì capiscenu l'industria duveranu cunsiderà micca solu u costu di l'acquistu, ma ancu u costu di mantenimentu quandu compranu prudutti di pitch-pitch.In u funziunamentu attuale, più grande hè a dimensione di u screnu, u più complicatu serà u prucessu di ispezione è mantenimentu, è u costu di mantenimentu naturalmente aumenterà in conseguenza.Per quessa, u cunsumu d'energia di picculi spazii ùn deve esse sottovalutatu, è u costu di u funziunamentu più tardi di i display di grande dimensione è di pitch-pitch hè relativamente altu.

 


Tempu di posta: 07-07-2022