• page_banner

News

Soluzione per schermi LED in Prughjetti Culturali è Turistici

I schermi LED sò diventati una tendenza populari in l'industria culturale è turistica.Da una banda, durante diversi festivals, a tecnulugia LED hè spessu usata in spettaculi di luce, feste tematichi è altri avvenimenti, diventendu un bonu traspurtadore per prumove idee tematiche.Per d 'altra banda, a tecnulugia LED hè ancu aduprata per acquistà una cunniscenza più profonda di connotazioni culturali è caratteristiche in diverse regioni, aiutendu à creà attrazioni turistiche o prudutti culturali è creativi chì sò in linea cù u stile di a cità è e caratteristiche di u distrittu cummerciale.

w2

Per ottene questi effetti, u publicu mette più richieste à u disignu di u produttu è e capacità d'innuvazione di i display LED.Questu hè precisamente induve u vantaghju di SandsLED si trova.SandsLED cuntinueghja à innuvà in a tecnulugia è u sviluppu di u produttu, superendu continuamente cù prudutti d'altu rendiment.Hanu caratteristiche cum'è alta risoluzione, alta freccia di rinfrescante, alta luminosità è altu cuntrastu di culore, chì furnisce l'audienza cù una sperienza immersiva è divertente, chì riflette cumplettamente a cumminazione di a tecnulugia di visualizazione è l'estetica di l'esperienza culturale.À u listessu tempu, per mezu di l'usu cumpletu di schermi di display LED, elementi di sonu è luce, è cuntenutu creativo, creanu un ambiente di illuminazione di u paisaghju immersivu, chì permette à l'audienza di sperimentà scossa sensoriale è ricunniscenza cognitiva, creendu una sperienza "immersiva" sana.

w3

Attualmente, i schermi di display LED sò principalmente usati in i seguenti settori di l'industria culturale è turistica:

I schermi di visualizazione SandsLED anu vantaghji cum'è una scala di grigi elevata, un altu cuntrastu, a coerenza di u culore è l'uniformità, rende l'immagine luminosa, i culori realistichi è i strati forti, creendu un ambiente di illuminazione immersiva di u paisaghju, chì permette à l'audienza di sperimentà scossa sensoriale è ricunniscenza cognitiva. , creendu una sperienza "immersiva" sana.I schermi di display LED sò largamente usati in l'industria culturale è turistica, furnisce una nova sperienza audio-visuale per mostra culturali, spettaculi d'arte è parchi tematichi, rinfurzendu a participazione è l'immersione di l'utilizatori, è migliurà a qualità è u valore di i prudutti è servizii culturali è turistici. .

Esibizioni culturali: Utilizendu l'alta definizione, alta luminosità è caratteristiche di alta culore di i schermi LED creativi per vede diversi elementi culturali è storie storichi cum'è costumi etnici, caratteristiche regiunale è biografie di celebrità, creendu una forte atmosfera culturale è impattu visuale.

w5

Spettacoli d'arte: I schermi di visualizazione LED ponu ancu esse cumminati cù spettaculi di l'arti di scena, purtendu innovazione à a forma di l'arti performative.Utilizendu a plasticità è a flessibilità di i schermi di visualizazione creativi LED, è cumminendu cù musica, illuminazione è tecniche di scena, ponu esse creati diverse forme è stili di spettaculi d'arte, cum'è u spettaculu di a vita reale di desertu à grande scala "Dunhuang Grand Cerimonia". è u spettaculu di scena in acqua à grande scala "U Hangzhou più memorable" in u West Lake, Hangzhou.In questi prugrammi, l'illuminazione LED rompe e fruntiere trà l'attrazioni turistiche è i visitori, ghjucanu un rolu impurtante in a creazione di atmosfere, a furmazione di scene, a rinfurzà l'immersione è l'interattività.

w6

Parchi tematichi: Utilizendu a diversità è l'innuvazione di i schermi di visualizazione LED, è cumminendu cù a realtà virtuale è a tecnulugia di a realtà aumentata, ponu esse custruiti diversi parchi tematichi è di scena cum'è mondi di fantascienza, regni di fiabe è case infestate, incontrandu e diverse preferenze. è bisogni di l'utilizatori.

Altre aree: In più di e trè spazii sopra, i schermi di visualizazione LED ponu ancu esse applicati à altri spazii in l'industria culturale è turistica, cum'è sistemi di guida, promozioni publicitarie è attività di festival.

I prudutti di SandsLED incarnanu a tecnulugia più avanzata, portanu i cuncetti estetici di a nostra squadra prufessiunale è sò fatti cù l'artigianalità più rigorosa.SandsLED hà da cuntinuà à spiegà è innuvà in a tecnulugia, i prudutti, è altri aspetti, superendu continuamente sè stessu, aiutendu à creà prudutti cumposti "turisimu + LED" più interattivi è esperienziali.


Tempu di post: 28-jun-2023