• page_banner

News

PlayNitride lancia quattru novi display Micro LED per AR / VR è applicazioni automobilistiche

Ricertamenti, parechji pruduttori di marca di display anu lanciatu una seria di novi display Mini / Micro LED in u lanciu di novi prudutti. A più impurtante, i pruduttori glubale pensanu à presentà una varietà di novi prudutti di visualizazione in CES 2022, chì si terrà u 5 di ghjennaghju. CES 2022, Opto Taiwan 2021 hè appena tenutu in Taiwan, è cumpagnie cum'è PlayNitride anu purtatu ancu i prudutti di display Micro LED à u focu.
Scopre à novi opportunità, PlayNitride lancia quattru display Micro LED.Sicondu l'indagine in situ di LEDinside, PlayNitride hà dimustratu quattru novi prudutti: 37-inch FHD modulare Micro LED display, 1.58-inch PM Micro LED display, 11.6-inch automobile Micro LED display è U 7.56-inch C + QD alta dinamica. U display Micro LED di gamma hè destinatu à novi opportunità in a visualizazione di veiculi è applicazioni AR / VR. U display modulare Micro LED FHD 37-inch hè assemblatu da 48 moduli è hà un effettu di splicing senza saldatura. A risoluzione di stu monitor P0.43mm hè 1,920 × 1.080 è 59 PPI.
U 1.58-inch P0.111mm Micro LED Display hè basatu annantu à a tecnulugia di matrice passiva, cù una risoluzione di 256 × 256, un PPI di 228, è una prufundità di culore di 24 bits.
U display Micro LED da 7,56 pollici P0,222 mm supporta una gamma dinamica alta (HDR) cù una risoluzione di 720 x 480 è un PPI di 114.
U display di l'automobile Micro LED di 11,6 inch P0.111mm hè statu sviluppatu in cunjunzione da PlayNitride è Tianma, è supporta una risoluzione di 2,480 x 960 è 228 PPI.
Uni pochi ghjorni fà, Tianma hà ancu lanciatu quattru display Micro LED in u so avvenimentu 2021 Micro LED Ecological Alliance, cumprese un display modulare Micro LED da 5,04 pollici, un display Micro LED trasparente da 9,38 pollici, è un display Micro LED flessibile da 7,56 pollici. .Screen è 11.6-inch rigidu Micro LED display.This produttu 11.6-inch usa a tecnulugia LTPS TFT cù una risuluzione di 2,470 x 960 è un PPI di 228. Pò esse inferitu da e specificazioni di u produttu chì hè u listessu cum'è u pruduttu affissatu à u stand PlayNitride.Secunnu à Tianma, questu hè u primu display Micro LED d'alta risoluzione di medie dimensioni in u mondu, chì pò risponde à i bisogni di visualizazione d'altu rendiment di CID di l'automobile high-end o display di strumenti - a dimensione di u screnu hè più grande di 10 inch. , è u PPI pò esse più altu di 200.
Impegnatu à Micro LED, PlayNitride hà pensatu à andà in publicu in 2022. In l'ultimi anni, PlayNitride hà aumentatu u so investimentu in a tecnulugia Micro LED, in parte riflessu in a freccia di i novi prudutti di u produttu è di i migliori tecnologichi. coglie l'opportunità di sviluppu in u campu di Micro LED più rapidamente è in modu flexible, in particulare l'opportunità di sviluppu in l'industria AR / VR in l'era Metaverse. l'ecosistema sanu, cum'è u cuntenutu di visualizazione, a tecnulugia otticu è altre facilità di sustegnu. A cumpagnia stima chì i dispositi AR / VR basati in Micro-LED ponu esse cummercializati in dui à trè anni à u più prestu. L'investimentu di US $ 5 milioni da Lite-On, è Lite-On hè assai pusitivu nantu à e prospettive di Micro LED. Se hè listatu cù successu, PlayNitride hè previstu di rinfurzà significativamente e so capacità di finanziamentu è a forza di capitale, chì permettenu di cummercializà i prudutti Micro LED più rapidamente è riduce i costi. Da a perspettiva di tuttu l'ecosistema di l'applicazioni Micro LED cumpresi AR / VR, display di vittura, è display di grande dimensione, PlayNitride considera u costu è a cummercializazione cum'è dui fattori chjave.Hè previstu chì i costi di Micro LED calanu da 95% da 2020 à 2025. .
U novu modulu di tempu di volu direttu (dToF) di Ams Osram integra fonti di luce, detectori è ottiche in un cumpunente.TMF8820, TMF8821 è TMF8828 ponu detectà e zone di destinazione in parechje aree è assicurà misurazioni estremamente precise ... Leggi di più
Una svolta contru i patogeni di l'acqua, di a superficia è di l'aria.Crystal IS, una filiale di Asahi Kasei, hà lanciatu Klaran LA®, l'ultimu membru di a so linea di prudutti UVC LED germicida leader in l'industria. Klaran LA® significa ...


Tempu di Postu: 04-Jan-2022