• page_banner

News

Cumu aduprà è Mantene u Display LED Outdoor

1

Ogni pruduttu elettronicu deve esse mantinutu dopu à esse usatu per un periudu di tempu, è a visualizazione LED ùn hè micca eccezzioni.In u prucessu di usu, micca solu bisognu di attentu à u metudu, ma ancu bisognu di mantene a visualizazione, in modu di fà a vita di u grande schermu di display LED più longu.Parechji clienti ùn capiscenu micca e precauzioni per u funziunamentu è l'usu di u display LED, chì pò eventualmente purtà à una riduzione significativa di a vita di u display LED.Allora cumu mantene a visualizazione LED, i seguenti punti necessitanu una attenzione particulari.

1. Ùn stà in piena-bianca, piena-russu, piena-verde, piena-blu è altri schermi piena-brillanti per un bellu pezzu durante a riproduzione, per ùn causari un currente eccessivu, un riscaldamentu eccessivu di u cordone di alimentazione, danni à a luce LED, è affettanu a vita di serviziu di u display.

2. Ùn disassemble o splice u screnu à vuluntà!U mantenimentu tecnicu deve cuntattà u fabricatore.

3. In a stagione di piovosa, u grande schermu di u display LED deve esse guardatu à un tempu di putenza di più di 2 ore à ghjornu.Ancu s'ellu hè stallatu i parafulmini nantu à a pantalla di visualizazione, in i tifoni forti è i timpeste, a pantalla di visualizazione deve esse disattivata quant'è pussibule.

4. In circustanze nurmale, a visualizazione led hè attivata almenu una volta à u mese è dura più di 2 ore.

5. L'esposizione à l'ambienti esterni per un bellu pezzu, cum'è u ventu, u sole, a polvera, etc. Dopu un periudu di tempu, u screnu deve esse un pezzu di polvera è deve esse pulita in tempu per impedisce a polvera di imballà a superficia per longu tempu è affettendu l'effettu di vista.Per mantenimentu è pulizia, cunsultate i tecnichi di Shengke Optoelectronics.

6. In più di l'intruduzioni sopra, a sequenza di cunversione di u display LED hè ancu assai impurtante: prima accende l'urdinatore di cuntrollu per fà eseguisce nurmale, poi accende u grande schermu di u display LED;spegne u display LED prima, è poi spegne l'urdinatore.

1

Tempu di post: 19-novembre-2021