• page_banner

News

Cumu sceglie un display led trasparenti veramente bonu?

 

https://www.sands-led.com/transparent-led-screen-2-product/

Cume i schermi trasparenti LED sò sempre megliu, è ci sò più è più pruduttori di schermi trasparenti LED, cumu ghjudicà a qualità di schermi trasparenti LED?Certi pirsuni dicenu chì a qualità di u cabinet pò esse apprussimatamente ghjudicata da l'apparenza.Hè questu veru?Attualmente, parechji fabricatori I pannelli LED trasparenti pruduciuti sò simili, ancu s'ellu l'aspettu hè diversu, u principiu di custruzzione hè u listessu.Allora cumu sceglite un display led trasparenti veramente bonu, faremu una breve introduzione quì:

1. Paraguni di luminosità, mette u tavulinu acrilicu vicinu à u listessu numeru di moduli è poi cresce lentamente a distanza da una piccula distanza per vede s'ellu a luminosità di e perle di lampade pò risponde à i vostri bisogni.Di sicuru, hè più direttu di mette u modulu direttamente in a parolla.A più alta hè a luminosità, u più altu i requisiti per i perle di lampade, è u costu hè relativamente altu.L'ambienti interni puri ponu aduprà una luminosità bassa, ma s'ellu hè una schermu trasparente LED di finestra o un schermu di muru di cortina di vetru LED, allora un schermu LED trasparente luminoso hè necessariu.

2. Mentre fighjendu a luminosità, fate attenzione à se a luce di u perle di lampa hè uniforme.Quandu si osserva a luce bianca, deve esse attentu à s'ellu ci hè una aberrazione cromatica (questu hè assai impurtante) - se hè cupartu cù un carta bianca fina, ùn pò micca esse osservatu., cusì utilizate un certu spessore di acrilicu.A prisenza o l'absenza di l'aberrazione cromatica hè a parte più impurtante di a qualità distintiva, è hè ancu unu di i mutivi principali di a diferenza di prezzu di schermi LED trasparenti.

3. Identificazione di filu.Filu d'alta qualità, certificatu UL passatu, questi ùn sò micca affidabili attraversu i pruduttori di schermi trasparenti LED, cusì u metudu più direttu hè di apre a pelle esterna è cuntà u numeru di nuclei di filu in l'internu!Aduprate 15, 17, 19 cores o ancu 20, 30 cores U modulu di a linea ùn deve esse micca peggiu di u modulu di 14 è 11 core, è vice versa.

4. Temperature lamp.Dopu l'illuminazione per un periudu di tempu, toccu i perle di lampa LED cù a manu, a temperatura hè assai alta o ancu calda, è a stabilità ùn hè micca bè cum'è a bassa temperatura.

display led trasparente

5. A qualità di solder joints.A pienezza di i ghjunti di saldatura prova chì u prucessu di saldatura hè bonu, è l'alta luminosità prova chì a saldatura hè usata bè;i serii sò saldatura virtuale, chì hè propensu à u poviru cuntattu è u mantenimentu di seguitu fastidiosu.

6. Metudu di luci di pasta di schermu LED trasparente: Attualmente, ci sò dui metudi di pruduzzione per schermu trasparenti LED, unu hè l'emissione luminosa pusitiva, è l'altru hè l'emissione di luce laterale.Ancu s'è a transmittance di a luce di emissione laterale hè relativamente alta, a tecnulugia di imballaggio di perle di lampade deve esse pruvata da u mercatu, è a perla di lampada chì emette a luce adopta a perla di lampada di u screnu LED tradiziunale.Dopu à a prova di u mercatu, a qualità hè assai stabile.

7. Spessore di bordu PCB.Se a tavola PCB chì emette luce positiva hè più grossa, affettarà a trasparenza di u screnu LED trasparente.

 


Tempu di post: 20-Jan-2022