• page_banner

News

Cumu sceglie un Display LED Sfericu veramente bonu?

Cù a digitalizazione è a tecnulugia chì toccanu l'altitudine di l'innuvazione, l'avvenimenti è e riunioni high-end spessu usanu display LED creativi per catturà a massima attenzione da u so publicu.Tra queste alternative creative,Display LED sferichiPare esse a forma più utilizata - soprattuttu in e cunferenze di scienza è tecnulugia, musei, sale d'esibizioni, lobbies d'alberghi, è ancu in centri commerciali.

Chì ghjè una Sfera Display è Cumu Funziona?
I display di sfera sò basamente una forma di display LED creativa chì porta una schermu in forma di bola.Tendenu à mostrà visuale in un gradu di 360, facenduli assai più esteticamente piacevuli è attraenti cà i soliti display LED.A vista da una visualizazione di sfera hè assai diversa da i soliti display LED.I display Sphere funzionanu in modu efficiente prughjettendu i diversi culori è rendendu l'imaghjini super-attrattivi davanti à un publicu.

Diversi Tipi di Display Sphere Screen
Parechje imprese utilizanu display di sfera per fà i so visuali attraenti.I trè tippi principali chì sò usati principalmente sò i seguenti:

  • Screen Ball di anguria

Hè unu di i primi LED di visualizazione di sfera introduttu in u mercatu.U mutivu per quessa chì chjamemu una schermu di bola di anguria hè chì hè stata cumposta di PCB cunghjuntati in forma di anguria, avè una struttura di vista diretta.Ancu se sta sfera LED persunalizata hè eccellente per i display, vene cun uni pochi limitazioni.
U polu nordu è sudu di a sfera ùn ponu micca vede l'imaghjini nurmale, chì tende à creà distorsioni è bassa utilizazione.Questu hè principalmente perchè tutti i pixelli si prisentanu in forma di linee è colonne, mentre chì a visualizazione si prisenta in forma di cerchi per i pixelli di i dui poli.

  • Screen Ball Triangulu

U schermu di ballò triangulu hè cumpostu di a basa di PCB triangulu pianu è hè cunnisciutu ancu u screnu di football.L'integrazione di i PCB di triangulu chianu hà certamente risoltu u prublema cù i poli di u nordu è u sudu è cusì hè principalmente utilizatu.Tuttavia, hà i so cunsuntivi, cum'è a necessità d'utilizà diversi tipi di PCB, un prugramma di software assai più cumplicatu, a limitazione di micca aduprà un picculu pitch, etc.

  • Six Sides Ball Screen

Questu hè l'ultimu è u più amichevule tipu di LED di visualizazione di sfera.Custruitu dopu à u cuncettu di un quadrangulu, hè una cumpusizioni di una sfera LED di 1,5 m di diametru chì si divide in sei piani diffirenti di a listessa dimensione, è ognunu di sti piani hè ancu divisu in quattru pannelli, facendu una cumminazione di 6 piani. è 24 pannelli.
Ogni pannellu di a visualizazione di a sfera porta 16 PCB.In ogni casu, a schermu di u ballu di sei lati hà bisognu di un numeru minore di PCB chì a bola di triangulu è hè assai simili à a cumpusizioni di un schermu LED flat.Cusì, pare avè assai putenza d'utilizazione è hè populari trà l'utilizatori.

A causa di sta funzione, u screnu di bola di sei lati puderia esse imballatu cù scatuli di volu, cun facilità d'assemblea è di disassemble.Puderia esse mostra cù 1 surghjente video, o puderia vede cù 6 fonti video diverse nantu à i 6 piani.Questu hè particularmente impurtante per a sfera LED cù più di 2 metri di diametru.Questu hè decisu da a statura umana, chì in generale hè sottu à 2 metri.È l'angolo di vista efficace hè solu circa 1/6 di a sfera LED.

Ottene u Best Sphere Display LED cù SandsLED
Vulete ancu catturà l'attenzione massima di u publicu installendu u megliu display di sfera LED in u vostru locu cummerciale?Avemu cupertu cù un display LED premium persunalizatu in SandsLED.
U nostru schermu LED sfericu hè un schermu sfericu LED eccezziunale cuncepitu è ​​ingegneratu chì vene inseme cù parechje divisioni di visualizazione, una visualizazione di prufilu telescopicu, è una schermu HD di display uniforme cù una guaranzia di senza distorsioni.
Conclusioni LED Sphere:
Prima, quandu ci era un grande schermu LED in a piazza, a ghjente seria assai sorpresa di vede una TV cusì grande fora.Avà un tali schermu LED pianu ùn puderia micca risponde à i bisogni di l'audienza.Se una grande sfera LED cum'è un diametru di 5 metri apparisce in a piazza un ghjornu, attraerebbe assai più attenzione è porta più ROI per i publicitari.Questa hè una tendenza in un futuru vicinu.Aspittemu questu.


Tempu di Postu: Feb-03-2023