• page_banner

News

Cumu calculà l'area è a luminosità di u display LED?

A visualizazione LED hè un dispositivu chì usa diodi emettitori di luce (LED) cum'è elementi emettitori di luce per vede gràfiche, video, animazioni è altre informazioni attraversu schermi elettronici.Display LED hà i vantaghji di alta luminosità, bassu cunsumu d'energia, longa vita, largu angolo di vista, etc., è hè largamente utilizatu in publicità interna è esterna, trasportu, sport, divertimentu culturale è altri campi.Per assicurà l'effettu di a visualizazione è l'efficienza di risparmiu d'energia di u screnu LED, hè necessariu di calculà l'area di u screnu è a luminosità raghjone.

未标题-2

1. U metudu di calculà u spaziu schermu di schermu LED

L'area di u screnu di u display LED si riferisce à a dimensione di a so area di visualizazione efficace, di solitu in metri quadrati.Per calculà l'area di schermu di u display LED, i seguenti parametri anu da esse cunnisciutu:

1. Dot spacing : a distanza di centru trà ogni pixel è pixel adiacenti, di solitu in millimetri.U più chjucu u puntu di u puntu, u più altu hè a densità di pixel, u più altu a risuluzione, u più chjaru l'effettu di a visualizazione, ma u più altu u costu.U pitch di u puntu hè generalmente determinatu secondu u scenariu di l'applicazione attuale è a distanza di visualizazione.

2. Module size: ogni modulu cuntene parechji pixel, chì hè l'unità basica di display LED.A dimensione di u modulu hè determinata da u numeru di pixel orizontali è verticali, generalmente in centimetri.Per esempiu, un modulu P10 significa chì ogni modulu hà 10 pixel orizzontalmente è verticalmente, vale à dì 32 × 16 = 512 pixel, è a dimensione di u modulu hè 32 × 16 × 0,1 = 51,2 centimetri quadrati.

3. Taglia di u screnu: L'intera visualizazione LED hè spliced ​​da parechji moduli, è a so dimensione hè determinata da u nùmeru di moduli horizontale è verticale, di solitu in metri.Per esempiu, una schermu di culore P10 cù una lunghezza di 5 metri è una altezza di 3 metri significa chì ci sò 50/0.32 = 156 moduli in a direzzione horizontale è 30/0.16 = 187 moduli in a direzzione verticale.

2. U metudu di calculà a luminosità di display LED

A luminosità di un display LED si riferisce à l'intensità di luce chì emette in certi cundizioni, di solitu in candela per metru quadru (cd/m2).A più alta a luminosità, u più forte a luce, u più altu u cuntrastu, è più forte a capacità anti-interferenza.A luminosità hè generalmente determinata secondu l'ambiente di l'applicazione attuale è l'angolo di vista.

1620194396.5003_wm_3942

1. A luminosità di una sola lampa LED: l'intensità luminosa emessa da ogni lampada LED di culore, di solitu in millicandela (mcd).A luminosità di una sola lampada LED hè determinata da u so materiale, prucessu, currente è altri fattori, è a luminosità di lampade LED di diversi culori hè ancu diversa.Per esempiu, a luminosità di luci LED rossi hè generalmente 800-1000mcd, a luminosità di luci LED verdi hè generalmente 2000-3000mcd, è a luminosità di luci LED blu hè generalmente 300-500mcd.

2. A luminosità di ogni pixel: Ogni pixel hè cumpostu di parechji luci LED di culori diffirenti, è l'intensità luminosa emessa da questu hè a summa di a luminosità di ogni luce LED di culore, di solitu in candela (cd) cum'è unità.A luminosità di ogni pixel hè determinata da a so cumpusizioni è a proporzione, è a luminosità di ogni pixel di diversi tipi di display LED hè ancu diversu.Per esempiu, ogni pixel di una schermu di culore P16 hè custituitu da 2 luci LED rosse, 1 verde è 1 blu.Sè 800mcd rossu, 2300mcd verde, è 350mcd blu LED luci sò usati, a luminosità di ogni pixel hè (800 × 2 + 2300 + 350) = 4250mcd = 4.25cd.

3. A luminosità generale di u screnu: l'intensità luminosa emessa da tutta a visualizazione LED hè a summa di a luminosità di tutti i pixel divisu da l'area di u screnu, di solitu in candela per metru quadru (cd / m2) cum'è unità.A luminosità generale di u screnu hè determinata da a so risoluzione, u modu di scanning, u currente di guida è altri fattori.Diversi tipi di schermi di display LED anu una luminosità generale diversa.Per esempiu, a risoluzione per quadru di una schermu P16 full-color hè 3906 DOT, è u metudu di scanning hè 1/4 scanning, cusì a so luminosità massima teorica hè (4,25 × 3906/4) = 4138,625 cd/m2.

1

3. Riassuntu

Stu articulu presenta u metudu di calculà l'area è a luminosità di u screnu LED, è dà e formule è esempi currispundenti.Attraversu questi metudi, i paràmetri di visualizazione LED adattati ponu esse selezziunati secondu i bisogni è e cundizioni attuali, è l'effettu di visualizazione è l'efficienza di risparmiu d'energia ponu esse ottimizzati.Di sicuru, in l'applicazioni pratiche, altri fattori anu da esse cunsideratu, cum'è l'impattu di a luce ambientale, a temperatura è l'umidità, a dissipazione di u calore, etc. nantu à u rendiment è a vita di u display LED.

A visualizazione LED hè una bella carta di visita in a sucietà d'oghje.Ùn pò micca solu visualizà infurmazioni, ma ancu trasmette a cultura, crea l'atmosfera è migliurà l'imaghjini.Tuttavia, per ottene u massimu effettu di a visualizazione LED, hè necessariu di maestru di qualchi metudi di calculu basi, cuncepisce raghjone è selezziunate l'area di u screnu è a luminosità.Solu in questu modu pudemu assicurà una visualizazione clara, risparmiu energeticu, prutezzione di l'ambiente, durabilità è ecunumia.


Tempu di Postu: Aug-24-2023