• page_banner

News

Cumu affruntà e cunsiderazioni chjave di a visualizazione di video cum'è u pitch di pixel, l'implementazione esterna è i livelli di luminosità?

Cumu affruntà e cunsiderazioni chjave di a visualizazione di video cum'è u pitch di pixel, l'implementazione esterna è i livelli di luminosità?

Sandsled persunalizatu led display project-1
risponde à 5 dumande chjave per l'integratori, chì copre considerazioni impurtanti chì varienu da i livelli di luminosità à u pixel pitch à l'applicazioni esterne.
1) L'integratori duveranu aduprà formule per determinà a luminosità è a dimensione di i display in signale digitale o scenarii di sala di riunioni corporativa?
Cuncepisce a suluzione ideale per una sala di cunferenza o qualsiasi installazione spessu esige assai pianificazione, cuncepimentu è ingegneria. U primu passu hè di determinà l'altezza di u screnu sopra ogni mobili, cum'è una tavola di cunferenza, per assicurà chì tutti i pussibuli participanti à a riunione. Avè una linea di vista chjara. Da quì, hè impurtante di calculà l'altitudine è u pitch di pixel chì rende risoluzioni tipiche cum'è 1080p, 1440p o 4K per una cunnessione più faciule à diversi computer. a distanza di visualizazione da 8. Per esempiu, un monitor chì pò esse vistu da 24 piedi di distanza deve esse almenu 3 piedi in altu. "8x Ratio" hè adattatu per u video standard, ma ricumandemu di calà u fattore à 4 per vede testi chjuchi cum'è cum'è dati tecnichi.
In listessu modu, a determinazione di a luminosità richiede a misurazione o stima di a luce ambientale nantu à i tempi d'usu tipici. Per esempiu, ci sò finestri orientati à u sudu? In casu di dubbitu, utilizate un fotòmetru per catturà a luce ambientale attuale per determinà a luminosità. di e cundizioni di illuminazione, a luminosità pò esse facilmente pianificata per l'ora di u ghjornu o aghjusta automaticamente utilizendu un sensor di luce ambientale.
2) Chì sò alcune considerazioni tecniche chjave per a segnaletica digitale esterna paragunata à l'internu?
A segnaletica digitale esterna differisce significativamente da a tecnulugia interna in parechje manere. A diferenza principale hè a classificazione IP (protezzione di l'ingressu). I display di l'internu ponu esse classificati da IP41 à IP54, vale à dì da relativamente sbiancatu à quasi cumplettamente sigillati contr'à polvera è spruzzi d'acqua. rating di schermi esterni hè di solitu IP65 o IP68.IP65 schermi nominali sò sigillati contr'à u clima è ancu spray acqua diretta (per esempiu, pulizia spray), mentri IP68 nominali signaletica digitale deve esse operable dopu à immersione in water.Few appiicazioni in realtà bisognu di un IP68 rating.
Un'altra diffarenza notevuli hè a luminosità. Un display tipicu di l'internu pò avè una luminosità di 500 à 1.500 nits, mentre chì un display di l'esterno hà tipicamente una luminosità di 4.000 à 7.500 nits. (A nit hè una misura di luminosità è uguale à una candela per metru quadru ( 1cd/m2). Hè propiu - quandu u sguassate, l'industria misura sempre a luminosità cù candele!)
Inoltre, ci sò cunsiderazioni meccaniche quandu si tratta di signage digitale di l'internu versus l'esterno. I display di l'outdoor seranu affettati da u malu tempu, cum'è a pioggia, a neve, u ventu forte, etc.
Pixel pitch hè a distanza da u centru di un gruppu di diodi (un pixel) à u centru di un pixel adiacente, di solitu in millimetri. I numeri più chjuchi indicanu distanze più chjuche trà pixel è dunque una densità di pixel più alta. ùn si traduce micca à duie volte più pixel, ma à quattru volte più pixel, postu chì e dimensioni horizontale è verticale sò radduppiate.
Cunsiderazioni chjave in a scelta di u tonu currettu per una applicazione includenu u cuntenutu previstu, u budgetu pianificatu, a riunione di risoluzioni standard cum'è 1080p, a dimensione fisica di u display, è a distanza di visualizazione ottima. di distanza, chì significa chì una visualizazione cù un pitch di pixel di 4 mm parerà bè à un visore à 4 metri di distanza. Tuttavia, mentre sta regula generalmente funziona bè, hè luntanu da "oru". U budgetu hè senza dubbitu impurtante quant'è a distanza di visualizazione, se micca più impurtante.

4) Cumu l'integratori deve pianificà u pesu, u calore, a putenza è altri fattori fisichi in l'implementazione di signage digitale?

L'integratori anu da visità u situ per determinà a dispunibilità di u putere è di e dati è u routing. Una rivisione strutturale deve esse realizata per assicurà chì a struttura pò sustene u pesu supplementu di u monitoru installatu. Secondu induve si trovanu i monitori, almenu un calculu di carica di calore grossu. deve esse fattu per assicurà chì l'HVAC esistente o pianificatu pò gestisce l'output di calore previstu. In più, l'integratore deve determinà se u putere supplementu hè necessariu basatu nantu à a putenza dispunibile è a riserva di u putere di u panel. à l'integratori durante a fase di revisione di u disignu.
5) Chì sò i vantaghji di una soluzione di imballaggio all-in-one da una perspettiva di installazione, cuncepimentu è gestione di l'inventariu per integratori AV cummerciale?
I vantaghji più significativi di e soluzioni di display LED all-in-one sò a simplicità è l'efficacità di u costu, postu chì questi prudutti sò più facilmente dispunibili in e dimensioni è risoluzioni tipicamente richieste. cù struzzioni di cunfigurazione assai simili à i TV di cunsumatori più grande;alcuni sò ancu plug-and-play, cù un cable di dati è un cordone di alimentazione. Dittu, una suluzione all-in-one ùn hè micca una solu solu solu. soluzioni ingegneristiche adattate à i bisogni di l'applicazione.

SandsLED hè dedicatu à risponde à i bisogni tecnichi è cummerciale di l'integratori prufessiunali chì servenu u mercatu di display LED. Sia chì cuncepite, vende, serve o installate ... travaglià in un uffiziu, chjesa, ospedale, scola o ristorante, Commercial Integrator hè a risorsa dedicata chì avete bisognu. .


Tempu di Postu: 10-Jan-2022