• page_banner

News

Fake High Refresh Rate - U Secretu di i Produttori di Display LED

freccia di rinfrescante di a visualizazione LED di affittu
A freccia di rinfrescante hè sempre stata un parametru impurtante in l'industria di a visualizazione LED, è ancu u paràmetru più preoccupatu quandu i cumpratori cumprà schermi LED.In più di a freccia di rinfrescante, ci sò parechji paràmetri chì indicanu a so prestazione, cum'è u nivellu di grisgiu, a risuluzione, a freccia di quadru, è cusì.Per migliurà veramente a freccia di rinfrescante, avete bisognu di migliurà l'hardware in generale, altrimenti hè solu una freccia alta di rinfrescante falsi à a spesa di altri parametri,
In l'industria di a visualizazione LED, i display di Frequenza di Refresh regulare è altu sò attualmente generalmente definiti cum'è 1920HZ è 3840HZ, rispettivamente.Calchì volta chjamatu 2K è 4K rispettivamente l'approssimazione di prima.
Tuttavia, in l'era post-pandemica chì hè piena di inestabilità globale è inflazione, per riduce i costi, alcuni pruduttori di display LED anu introduttu un novu cartellone LED cù una freccia di rinfrescante di 2880HZ basatu in hardware esistenti.À u listessu tempu, l'hype cum'è 3K per cunfundà 2880HZ cù 3840HZ.Ma in realtà hè una falsa RF alta!
Adopta sempre u modu di guida di l'unità RF-double latch regulare.
In cundizioni normali, u drive dual latch hà 1920HZ Refresh Rate, 13Bit display grisu è pussede una funzione integrata per eliminà i fantasmi, sguassate i punti cattivi è principià sottu bassa tensione.
Ma furzendu a freccia di rinfrescante finu à 2,880 HZ, ùn pò micca funzionà cum'è di solitu è ​​cumprumette à altri paràmetri di display LED.
1.Grayscale riduzzione di rendiment, in particulare u culore grisgiu bassu.
2. I dati ùn ponu esse trattatu in modu efficace, chì riduce assai a stabilità di u display LED.
Perchè in circustanze nurmale, ogni scansione di rinfrescante deve compie u conte di scala di grisgiu è trasfiriri a prossima fila di dati.Ma l'alta RF falsa riduce ogni tempu di rinfrescante è interrompe u prucessu normale.

2.3
I prudutti RF veramente elevati fatti da SandsLED utilizanu u modu di guida PWM.Cù più funzioni di circuiti integrati è algoritmi, è ancu chips di driver naturali fatti di wafers più grandi, i nostri display LED anu migliuratu in tutti l'aspetti.In u casu di l'elevazione di a freccia di rinfrescante, hà sempre un eccellente rendimentu grisgiu è stabilità.
Dunque, se si fucalizza solu nantu à i tassi di rinfrescante, hè facilmente ingannatu da stu tipu di marketing.Cum'è un cumpratore prufessiunale, cunnosce più cunniscenze LED hè necessariu per voi, cumpresu u modu di guida di u chip di display LED, u tempu di conte di scala di grigi, u tempu di risposta, a larghezza di banda di trattamentu di dati, è alcuni parametri di display LED cum'è a risoluzione, a freccia di frame, u modu di scansione. eccetera.Sò tutti fattori impurtanti per sceglie un cartellone LED d'alta qualità.
Sembra complicatu, nò?Pudete ancu lascià à un fabricatore LED veramente affidabile è prufessiunale.

2.2
SandsLED hè a scelta perfetta per voi.Semu impegnati à stabilisce relazioni amichevuli à longu andà è cuuperazione cù i clienti, insistendu à creà alta qualità cù un altu investimentu.Cridemu fermamente chì furnisce prudutti è suluzioni soddisfacenti per i clienti hè a verità eterna.
Cuntattateci per inizià a vostra prima conversazione cù SandsLED!


Tempu di Postu: Aug-04-2022