• page_banner

I prudutti

2022 China New Design China Outdoor High Brightness P6.67 Display Module LED

Descrizione breve:

Utilizendu LED d'alta luminosità, visibili sottu u sole.


Detail di u produttu

Avemu a nostra propria squadra di prufitti, squadra di layout, squadra tecnica, squadra di QC è squadra di pacchettu.Avà avemu prucedure strette di manicu di alta qualità per ogni prucedura.Inoltre, tutti i nostri travagliadori sò sperimentati in l'industria di stampa per 2022 China New Design China Outdoor High Brightness P6.67 LED Module Display, Semu pronti à cooperà cù l'amici di l'urganisazione da a vostra casa è à l'esteru è fà un grande longu tempu inseme.
Avemu a nostra propria squadra di prufitti, squadra di layout, squadra tecnica, squadra di QC è squadra di pacchettu.Avà avemu prucedure strette di manicu di alta qualità per ogni prucedura.Inoltre, tutti i nostri travagliadori sò sperimentati in l'industria di stampa perDisplay Modulu LED Chine, Display Modulu LED Outdoor, Avemu dinò un serviziu OEM chì risponde à i vostri bisogni è esigenze specifiche.Cù una forte squadra di ingegneri sperimentati in u disignu è u sviluppu di tubi, valutemu ogni opportunità per offre i migliori prudutti è soluzioni per i nostri clienti.

Descrizzione di u produttu

1. Cù maschera anti-riflessu;

2. Capacità di prisentà effetti di visualizazione stupente;

3. Bona resistenza à a deformazione;

4. Ultra-alta prutezzione;

5. Tutti i moduli sò spediti dopu una prova di qualità stretta;

6. Lower cunsumu putenza, bassu rumore, bassu radiazzioni, pò esse incrustati in / bastone u muru, u gruixu di solu 8cm à fà u vostru spaziu più spaziosa;

7. Anti-ultraviolet, a prova di polvera, impermeable.

1 (1)
1 (2)
1 (3)
1 (4)
1-51

Funzioni principali

img (4)

Led RGB SMD di alta qualità, qualità stabile, alta luminosità, bona consistenza di u culore è longa vita di serviziu.

Kit di qualità è maschere di superficia

L'usu di u modulu anti-deformazione kit di cunchiglia in fondu, alta durezza, anti-ultraviolet, a prova di polvere, maschera impermeabile, per assicurà chì a schermu hè piatta, è u livellu di prutezzione pò ghjunghje à IP65.

U frontale di u modulu hè pienu di cola per impediscenu chì u tubu di luce frontale ùn si mughja è si mughja.A parte posteriore di u PCB hè dipinta cù pittura à trè prove, chì hè impermeabile, resistente à l'umidità è à a polvera.

1 (7)

Funzione di hardware

U modulu precisu si cunnetta perfettamente per uttene l'esperienza di visualizazione liscia;

U latu frontale usa una maschera antipolvera è anti-glare;

Supporta u mantenimentu di fronte o posteriore;

Disegnu di modularizazione alta, cunvene à riparà.

Attenzione

Sands Optoelectronics raccomanda à i nostri clienti di cumprà abbastanza moduli di display LED per a sostituzione di riserva.Se i moduli di visualizazione LED venenu da diverse compra, i moduli di display LED ponu vene da diversi lotti, chì pruvucarà a diferenza di culore.

Specificazione tecnica

Parametru P4 P5 P5.93 P6.67 P8 P10
Passu di pixel (mm) 4 5 5.93 6.67 8 10
Risoluzione di u Modulu (punti) 80 * 40 64 * 32 54 * 27 48 * 24 40 * 20 32 * 16
Dimensioni (mm) (L)320x(H)160x(P)12

tutti i nostri travagliadori sò sperimentati in Display Module LED P6.67 di Alta Luminosità Outdoor, Semu pronti à cooperà cù l'amici di l'urganisazione da a vostra casa è à l'esteru è fà un grande longu tempu inseme.
2019 China New DesignDisplay Modulu LED Chine, Display Modulu LED Outdoor, Avemu dinò un serviziu OEM chì risponde à i vostri bisogni è esigenze specifiche.Cù una forte squadra di ingegneri sperimentati in u disignu è u sviluppu di tubi, valutemu ogni opportunità per offre i migliori prudutti è soluzioni per i nostri clienti.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi