Ottene più infurmazione nantu à u display LED Sphere
A misteriosa struttura sferica hà duminatu l'orizzonte di stu campu di ghjocu desertu per parechji anni, è in l'ultimi mesi i so schermi LED anu trasfurmatu a sfera giganti in un pianeta, un basketball o, più distractingly, un ochju chì attrae i visitatori.
The Sphere, una impresa di $ 2,3 miliardi fatturata cum'è u locu di divertimentu di u futuru, hà fattu u so debut publicu stu weekend cù dui cuncerti U2.
A Sfera sarà à l'altezza di l'hype? Sò i visuali interni cum'è stupente cum'è l'esterno? U2, una banda irlandese amata avà in l'ultimi fasi di a so carriera, hà fattu u dirittu chjamendu una arena di a dimensione di un picculu pianeta?
A descrizzione di l'esperienza di un cuncertu di Sfera hè un compitu difficiule, perchè nunda cum'è ùn esiste. L'effettu hè un pocu cum'è esse in un planetariu gigante, un teatru IMAX luminoso, o a realtà virtuale senza un auricular.
A sfera, custruita da Madison Square Garden Entertainment, hè cunsiderata a struttura sferica più grande di u mondu. L'arena mezza viota hè 366 metri d'altezza è 516 metri di larghezza è pò accoglie comodamente tutta a Statua di a Libertà, da u pedestal à a torcia.
U so immensu teatru in forma di ciotola hà un palcuscenicu in u pianu di terra circundatu da ciò chì dice chì sò i più grandi, schermi LED di più alta risoluzione in u mondu. A schermu avvolge u visore è, secondu induve site, pò riempie tuttu u vostru campu di visione.
In u mondu d'oghje di l'intrattenimentu multimediale, i buzzwords abusati cum'è "immersione" sò spessu usati. Ma l'immensa schermu di a Sfera è u sonu impeccable certamente meritanu stu titulu.
"Hè stata una sperienza visualmente stupente ... incredibile", hà dettu Dave Zittig, chì hà viaghjatu da Salt Lake City cù a so moglia Tracy per u spettaculu di u sabbatu sera. "Anu sceltu u gruppu ghjustu per apre. Avemu statu in spettaculi in tuttu u mondu è questu hè u locu più bellu chì avemu mai statu.
U primu spettaculu in u locu hè chjamatu "U2: UV Achtung Baby Live at Sphere". Hè una seria di 25 cuncerti chì celebranu l'album di riferimentu di a banda irlandese in 1991, Achtung Baby, chì dura finu à a mità di dicembre. A maiò parte di i spettaculi sò venduti, ancu s'è i migliori posti custanu trà $ 400 è $ 500.
U spettaculu hà apertu u venneri sera per recensioni entusiastiche, cù una prima di catifa rossa cù Paul McCartney, Oprah, Snoop Dogg, Jeff Bezos è decine d'altri. U spettaculu hè statu assistitu da celebrità, alcuni di i quali si ponu dumandassi cumu riservà a so propria apparizione in The Circle.
Cartoline da a Terra, diretta da Darren Aronofsky, apre u venneri è prumette di prufittà pienamente di l'immensa schermu di a Sfera per piglià l'audienza in un viaghju emozionante à traversu u pianeta. Ci saranu più cuncerti in u 2024, ma a lista di l'artisti ùn hè micca stata annunziata. (Taylor Swift pò esse digià corteggiatu.)
I visitori ponu accede à a Sfera à l'est di a Striscia attraversu strade laterali è parcheghji, ancu s'è a strada più faciule hè attraversu una passerella pedonale da u cumpagnu di u prugettu, u Venetian Resort.
Una volta à l'internu, vi vede un atrium à u tettu altu chì cuntene mobili scultorei pendenti è una longa scala mobile chì porta à i piani superiori. Ma a vera attrazione hè u teatru è a so tela LED, chì spanning 268 million pixels video. Sembra assai.
A schermu hè impressiunanti, duminendu è qualchì volta sopra à i artisti in diretta. Calchì volta ùn sò micca sapè induve fighjà - à a banda chì suonava in diretta davanti à mè, o à i visuali abbaglianti chì succedenu in altrò.
A vostra idea di u locu ideale dependerà di quantu vicinu vulete vede l'artista. Livelli 200 è 300 sò à u livellu di l'ochju cù a seccione centru di u grande schermu, è i sedi nantu à u livellu più bassu seranu più vicinu à u palcuscenicu, ma pudete avè a gruna u collu per circà. Per piacè nutate chì certi posti in a parte posteriore di a sezione più bassa bluccanu a vostra vista.
U sonu di a banda venerabile - Bono, The Edge, Adam Clayton è u batterista invitatu Bram van den Berg (rimpiendu per Larry Mullen Jr., chì si ricuperava da a cirurgia) - sonava più entusiasmu cum'è sempre, agile cù a roccia in terra move. -moving ("Ancu Than The Real Thing") à ballati teneri ("Alone") è assai di più.
U2 mantene una grande basa di fan dedicata, scrive canzoni maestose, è hà una longa storia di spinghje i limiti di a tecnulugia (in particulare durante u so tour Zoo TV), facendu una scelta naturale per una istituzione innovativa cum'è Sphere.
U gruppu hà fattu nantu à un palcuscenicu simplice cum'è un turntable, cù i quattru musicisti chì ghjocanu soprattuttu in u tondu, ancu s'è Bono si stendeva intornu à i bordi. Quasi ogni canzone hè accumpagnata da animazione è filmati in diretta nantu à una grande schermu.
Bono pareva piace à l'aspettu psichedelico di a sfera, dicendu: "Stu locu tutale s'assumiglia à un pedalboard kick-ass".
A schermu ambientale hà creatu un sensu di scala è intimità cum'è Bono, The Edge è altri membri di a banda apparsu in l'imaghjini video di 80 piedi di altezza prughjettate sopra u palcuscenicu.
I pruduttori di Sphere anu prumessu un sonu d'avanguardia cù millaie di parlanti custruiti in tuttu u locu, è ùn hà micca deluso. In certi spettaculi, u sonu era cusì fangosu chì era impussibile di sente i ritmi di l'interpreti nantu à u palcuscenicu, ma e parolle di Bono eranu croccanti è chjaru, è u voluminu di a banda ùn si sentia mai travagliata o debule.
"Vagiu à parechji cuncerti è di solitu portu tappi per l'orecchie, ma ùn aghju micca bisognu di elli sta volta", disse Rob Rich, chì hè volatu da Chicago per u cuncertu cù un amicu. "Hè cusì eccitante", aghjunse (ci hè quella parola di novu). "Aghju vistu U2 ottu volte. Questu hè avà u standard ".
A mità di u set, a banda lasciò "Achtung Baby" è hà ghjucatu un set acusticu di "Rattle and Hum". I visuali eranu più simplici è e canzoni spogliate anu purtatu à alcuni di i migliori mumenti di a sera - un ricordu chì mentre i campane è i fischi sò belli, una grande musica live hè abbastanza per sè stessu.
U spettaculu di u sabbatu era solu u sicondu avvenimentu publicu di Sphere, è sò sempre à travaglià qualchi bug. A banda era circa una meza ora di ritardu - chì Bono hà culpitu à "prublemi tecnichi" - è à un certu puntu a pantalla LED malfunctioned, congelando l'imaghjini per parechji minuti durante parechji canzoni.
Ma più spessu, i visuali sò impressiunanti. À un certu puntu durante a performance di The Fly, una drammatica illusione ottica apparsu nantu à u screnu chì u tettu di a sala si calava versu l'audienza. In "Try to Fly Around the World on Your Arms", una vera corda pende da u tettu cunnessu à un pallone virtuale altu.
Where the Streets Have No Name presenta filmati panoramichi in time-lapse di u desertu di Nevada mentre u sole si move in u celu sopra. Per uni pochi di minuti paria chì eramu fora.
Essendu grumpy, aghju qualchì dubbiu nantu à a Sfera. I biglietti ùn sò micca boni. L'immensu schermu internu hà guasi inghiottitu u gruppu, chì pareva minuscule quandu si vede da i piani superiori di a sala. L'energia di a folla pareva stranamente calma à volte, cum'è s'è a ghjente era troppu presa in l'imaghjini per accaltà veramente i artisti.
A Sfera hè un ghjocu caru, è resta à vede se altri artisti puderanu sfruttà u so spaziu unicu cum'è creativamente. Ma stu locu hè digià partitu per un bonu principiu. Se ponu mantene questu, pudemu esse tistimone u futuru di a performance live.
Cuntattateci per avè più infurmazione nantu à u display LED Sphere
© 2023 Cable News Network. A scuperta di Warner Bros. Tutti i diritti riservati. CNN Sans™ è © 2016 Cable News Network.
Tempu di post: Oct-09-2023